Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » Πολιτική αλλαγών & επιστροφών

Πολιτική αλλαγών & επιστροφών

  1. Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)

    Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εντολή, ήτοι να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν λάβει τα αγορασθέντα προϊόντα και μόνο έως τις 8:00 π.μ.της επομένης εργάσιμης από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης μπορεί να αποστείλει e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση . Θα αποδεχθούμε την ακύρωση, ενημερώνοντας τον πελάτη με e-mail και θα επιστρέψουμε το τίμημα με πίστωση της πιστωτικής/χρεωστικής του κάρτας. Εάν το αίτημα ακύρωσης παραγγελίας αποσταλλεί μετά την ανωτέρω ώρα, τότε θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για να τον ενημερώσουμε σχετικά με το αν η παραγγελία του είναι ήδη έτοιμη και δεν μπορεί να ακυρωθεί. Σε αυτή την περίπτωση, η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.

  2. Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση

    Εάν ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος εάν αυτό δεν αποτελεί μοναδικό προϊόν, το οποίο κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή (π.χ.: προσωποποιημένη σφραγίδα), εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε όλη τη διαδικασία μπορεί να ζητήσει καθοδήγηση από εμάς στο 2103254094, ή να μας αποστείλει email στην ανωτέρω αναφερθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση , ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του.

  3. Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)

    Εάν ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την επιστροφή του αγορασθέντος προϊόντος, εάν αυτό δεν αποτελεί μοναδικό προϊόν, το οποίο κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή (π.χ.: προσωποποιημένη σφραγίδα), εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του.

  4. Λόγοι επιστροφής προϊόντων:
    1. Παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος:

      Αν το προϊόν χάλασε αδικαιολόγητα γρήγορα ή παρατηρείται κάποια κατασκευαστική ανωμαλία, που δεν οφείλεται σε κακή χρήση, τότε ο πελάτης μπορεί να φέρει το προϊόν στο κατάστημά μας (Κλεισθένους 6, Ομόνοια, Αθήνα 10552), ή να το στείλει με courier, όπου επιβαρύνεται ο ίδιος το κόστος της μεταφοράς. Το προϊόν έπειτα θα σταλεί στα κεντρικά της κατασκευάστριας εταιρίας για να διαπιστωθεί εάν πρόκειται για εργοστασιακό ελάττωμα, ώστε να το αντικαταστήσουμε δωρεάν.(Η όλη διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει από 3 έως 5 ημερολογιακές ημέρες.)

    2. Παραλαβή λανθασμένου κωδικού/προϊόντος:

      Στην περίπτωση που στείλαμε λάθος είδος και είμαστε αποκλειστικοί υπαίτιοι γι’ αυτό, τότε αποστέλλουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε εξ’ ολοκλήρου κάθε κόστος μεταφοράς.

    3. Παραλαβή σωστού κωδικού/προϊόντος:

      Στην περίπτωση που ο πελάτης παρέλαβε το σωστό προϊόν, αλλά επιθυμεί να προχωρήσει στην επιστροφή του, επιβαρύνετε ο ίδιος με τα κόστη μεταφοράς.

  5. Τρόποι Επιστροφής Προϊόντων:
    1. Παράδοση του προϊόντος στο κατάστημά μας στην Αθήνα (Κλεισθένους 6, Ομόνοια, Αθήνα 10552), στην αρχική κατάσταση και συσκευασία, προσκομίζοντας επίσης την απόδειξη αγοράς.
    2. Αποστολή με courier: αποστέλλοντας το, στη διεύθυνση Κλεισθένους 6, Ομόνοια, Αθήνα 10552, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, εσωκλείοντας την απόδειξη αγοράς.
    3. ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε αυτή την περίπτωση παρακαλείται ο πελάτης να επικοινωνήσει πρώτα μαζί μας στο 2103254094, ώστε να κανονίσουμε να σας στείλουμε τη δική μας συνεργαζόμενη εταιρία courier, προς αποφυγή καθυστέρησης της ολοκλήρωσης της διαδικασίας και για να εξασφαλίσουμε τα μικρότερα δυνατά μεταφορικά κόστη.